Friday 8 April 2011

Ленин е жив! Тази събота only!

Kато наближи Великден ми се повръща. Не, нямам нищо против същността на празника, която btw НЕ Е да се натъпчеш с високохолестеролни храни. Въпреки че не съм християнин или поне не в общоприетия смисъл на думата, нямам нищо против.
Имам против напъните на общини, политици, че и медии напоследък, от типа "Ленински съботник"! Бре, да е*а! Това, че е пролет, снегът се е стопил и се вижда в каква кочина живеем не е повод всеки кретен с достъп до средство за масово осведомяване да започне да ме ръчка да ходя и да мета улици, ровичкам по градинките и да кастря клони.
Не сме 1921 г., нито 1971 г., нито дори 1991 г.,
когато държавата у нас съществуваше предимно номинално. Сега сме 2011 г. и само преди два дни си платих данък за недвижимото имущество и такса смет. Едното предполага, че щом живея в този град и си плащам данъка, ще имам нормални улици и тротоари, а другото, че градът ми ще бъде чист. Само предполага естествено.
А какво става?
бТВ-то на халтурата ме емват "за един ден" да изчистя София. Яко! Да! Го! Духате! Първо, няма да тръгна да мета улици и градинки защото не ме бива с метлата - бива ме за други неща и затова не работя метач. Второ, смятам, че е обида за интелегентността ми да следвам който и да е било призив на бТВ.
Общината разлепили на вратата на входа графика "за извозване на боклука, събран при традиционното пролетно почистване". Традиционното? Почистване! Фак ю - що нема традиционно ежедневно почистване? И безплатно било? Че нали плащам такса смет точно за това? Кое му е безплатното на него? За точно колко тъп аграр ме мислите?
Двете най-зли активистки от входа ми звънят на вратата да ме питат НЕ ДАЛИ ИСКАМ да участвам в кастренето на двата пършиви и опикани от собствените им кучета храста пред блока, а КОГА ще се включа - в събота или в неделя. Пратих ги на майната им и им осмислих разговорите за цяла седмица.
Накратко, вместо да се занимавам с глупости:
1. Обещавам да продължавам да изхвърлям боклуците си в кофите за смет, не извън тях.
2. Обещавам да продължавам да нямам домашен любимец, защото не само не мога да се грижа за него, не само не мога да си позволя да плащам и за него данък, но и защото не мога да се вея като байрак след него и да му мета лайната.
3. Обещавам, когато най-сетне започна с ремонт у нас, да си платя като поп за извозването и надлежното депониране на всички извънредни боклуци, които неминуемо ще се получат.
4. Обещавам, когато изведа децата в парка да пазя парка чист.
Айде сега, вземете ленинизма, па и марксизма на това пролетно почистване и си го турете в най-злачната дупка.
Мъчно ми е за онези скучаещи мили хора, които също си изхвърлят боклуците на опредлените за целта места и си плащат данъците и ще излязат със собствените си метли и лопати да метат на други кочината. Защото никой от ония, които цапат няма да излезе да мете, това е ясно нали?

No comments:

Post a Comment

Дръж се прилично.