Monday 28 April 2014

Смелост

Здрасти, момче, ко стаа?...Ше пиеш ли една ракия? Розова е, бе, чудна - аз съм я правил.. Що гонихме сирийците ли, бе? Ми що... Щото то, шубето е голем страх. Ей го – половин село се изсипа да гони три семейства сирийци. Не че са направили нещо лошо, не че са откраднали, не че са набили някого… Ама може и да направят.

Сирийци са, бежанци, цигани, сган, да си вървят! Вън от нашто китно село, че ше стават тупаници. Колко му е да набием 5-6 деца. Ние на нашите не прощаваме и ги умъртвяваме с ритници задето вдигат шум, кво остава за тия дето и да плачат на български не могат. България е за българите… Затуй - смелост требва.
Че то шубето верно е голем страх, казвам ти! Изплашиха ни тия сирийци, ей! Изплашиха ни. Щот сме плашливи. Що сме плашливи ли? Ми, кво – страшно си е. Сириецът е страшен, по принцип и в частност, а три семейства накуп, в една къща са супер-страшни. Изплашиха ни. На мене братчед ми три години изкара в Либия, кви ми ги е разправял, ехе... Опасно нещо са либийците, а те сирийците са като тех, сметам, нали са комшии...

Шубето е голем страх, а чужденците са най-страшни и ни плашат. Както ни изплашиха мутрите, данъчните, хомяците, турците, лесбийките-уруспийките, ваксините, европейците и ония… Как бяха, бе, Гоше? .. Кои, бе?.. Абе, ония, бе… Дето ебат жувотни ли, бе?... Абе не, бе! Ония строс, срас… Соросоидите ли, бе? .. Анджък, соросоидите! И рептилите. И те ни изплашиха. Затова:
„Искаме ли сирийцииии?!?“
„Ньееееееее!!!“
Ха така…

Шубето е голем страх, а смелост требва тука, смелост, че да се манат тия. В лагерите ако щат, в друго село ако щат, ама да не са тука. Мно-го сме! Сил-ни сме!

Кой, бе? Аз ли съм расист? Виж кво, бе, аз съм цесекар, баща ми е цесекар, деда ми и той беше цесекар, а знайш колко чернилки ритат у цесекату? Ка‘щяло да съм расист!?!  Туй расизъмът аз го ненавиждам, бе. От мънечък го ненавиждам... Ама от тия ме е шубе, кво кат са с децата и жените… Да са махат. И Шашмата, и той - ше ми пичели той... Че не звъннах на данъчните в Казанлък, да видим ние кви наеми зима, кво-що... Ма карай... 

А ти ше пиеш ли сега една ракия? Не? Що бе, страх ли те? Ела, бе, ела ми на гости…

No comments:

Post a Comment

Дръж се прилично.